پایان

متاسفانه تو این وبلاگ دیگه مطلب جدیدی نخاهید دید.

دیگه نظر هم نذارید.

پایان.......

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ http://hamidjok.blogsky.com

سلام من از وبلاگ جک دارم برات کامنت میگذارمو چی شده چرا دیگه آپ نمیکنی اتفاقا چند وقت پیش به وبلاگت سر زدم ولی دیگه تعطیل کردی اساسی...
چی شده دوباره بیا آپ کن راستی در مورد وبلاگ هم بگم من فقط آپش میکنم حمید مسئول قالب و این چیزاست... خیلی دلکم میخواد یاد بگیرم چه جوری میشه وبلاگ و طراحی کرد
مرسی که برام کامنت گذاشتی....

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ب.ظ

چرا دیگه نه


علیرضا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیامک یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

خیی حال کردیم

امیر دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
بامعرفت دیگه به ما سر نمی زنی
مگه رفاقت فقط به لینک دادنه
گفتم که نگی نگفتیا




لوتی با ما به از این باش که با خلق جهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد